Thomas Stenströms vackra låt, helt underbar

Nånstans så är det natt just nu Nånstans så är det dag Håller andan när jag tittar ut Och minns all tid som var Varje gata bär på nåt Även när du är långt bort Tänd ett ljus och lys upp natten För allt vi inte sagt än Ser du månen där du är ikväll? Ta min hand så tar vi ner den Ser du solen bakom höghusen? Blundar du är vi tillsammans igen Blundar jag är vi tillsammans igen Jag tror jag lärt mig flyga nu Utan vingar som du sa Rakt ut i mörkret ner mot stadens ljus Lyser allt vi lämnat kvar Allt kan försvinna på en sekund Så kom och sätt dig här en stund Och tänd ett ljus och lys upp natten För allt vi inte sagt än Ser du månen där du är ikväll? Ta min hand så tar vi ner den Ser du solen bakom höghusen? Blundar du är vi tillsammans igen Blundar jag är vi tillsammans igen Ta min hand så tar vi ner den Ser du månen där du är ikväll? Ta min hand så tar vi ner den Ser du solen bakom höghusen? Blundar du är vi tillsammans igen Blundar jag är vi tillsammans igen Källa: Musixmatch Låtskrivare: Traditional / Thomas Stenstrom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0