Bästa Vänner

Tack Annelie

För att du alltid finns när jag behöver prata av mig. När tomheten tar övertag o allt
som man funderar över känns som om det inte går att få till.

Då är du alltid där med dina snälla ord fina du....


Allt brukar lösa sig i slutänden o det gör det nog även denna gång även om det
kommer att ta lite tid. Jag är en sån som aldrig ger upp..



Ser framemot att få jobba i Norge ska ta tag i det så fort jag bara kan


Hoppas hoppas att jag får jobb snart kram på Er alla /Solan
Ser framemot att få leva o jobba i detta vackra land.

Kommentarer
Postat av: anneli

Vad glad jag blir över dina fina ord, älskade vän. Jag kommer alltid finnas här för dig oavsett vad. Och jag tror på karma, goda människor får den lyckan de förtjänar. I slutändan. Och alla andra får förhoppningsvis den behandling av livet som de förtjänat.



Du bär på en sådan enorm styrka, och jag beundrar dig så mycket för det. Hur man kan vara så stark och glad som du är. Du ger så mycket till alla runtomkring dig.



När jag blir gammal (hihi) så vill jag bli precis som du.

2011-03-29 @ 23:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0