Regn o regn

Vad det regnar jag är lite less nu, åker ju hem till Norrbotten på eftermiddagen. Det har vart fint förut ändå men
de sista 2 dagarna regn o regn.

Firat min sons 30-årsdag det var trevligt o fint. Önskar bara att jag kunde bo närmare så jag fick se honom
lite oftare. Han är så klok o fin. Vad fina blommor o träd de har i södra sverige.


Jag ska börja köra stenhårt med förberedelserna för loppisen i slutet av juli. Ska bli kanon.
Mitt badrum ska ju förhoppningsvis bli klart på sensommaren eller hösten..  Få hoppas bara att det
inte dyker upp nåt som försenar det. Ska få hjälp av min fina vän Annelie som alltid ställer upp för alla denna
underbara människa. Önskar att jag haft en sådan dotter som du....


Ska även försöka få bort mossan från min gräsmatta är ju skeptisk men ska försöka.....

Hoppas att allt gått bra för dig KRISTINA  fina du som hjälp mig med katten o blommorna under min resa
du är bäst...


Snart är det dag för att fixa lunchen



Ny vecka o nya möjligheter o bäst av allt SEMESTER     UNDERBART

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0