Vad är det som händer???

Vilken dag, jag skulle hämta ett paket på COOP när jag står i kassan o ska ta upp mobilen för att få fram
koden till paket så är displayen död. PROVAR att slå av den o slå på den utan resultat alltså mobeln är 3 mån
gammal. Det var första grejen sen går jag ner till bilen för att dra ut motorvärmaren då är bilen kall alltså ingen
motorvärmare har varit på men det var ju ingen fara för att det var ju inte så kallt. Men det känns skumt när båda
sakerna som hände hade med el att göra. BTW bara åka iväg till Elgiganten o få ev en lånetelefon vad less man blir jag väntar viktiga jobbrelaterade samtal.

Nu ska jag gå o hämta posten kanske man får nåt kul där om man har tur.


Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0