Tänk vad livet är skirt

Hallå

Äntligen fredag o åter till verkligheten. Igår morse när jag var på väg till veckans allehanda o precis när jag
kört förbi den gamla affären i byn så dyker det plötsligt upp en stor älgko o 2 fjolårskalvar jag kan inte
riktigt beskriva den rädsla jag upplevde. Men jag minns att jag tänkte nu är det kört o stackars min son.
Jag tvärbromsade o försökte att snabbt ta mig in mot plogkarmen men det var ju halt o bilen snurrade o tills
slut stod jag med framsidan mot S:a Bredåker det var grymt nära en stor krock o hugaligen var skraj jag blev.

Det blev ju en ganska kaotiskt dag men jag åkte till veckans allehanda o satte upp mina loppissaker. Åkte sen
till Helena som bjöd på lunch o vi pratade. Var där tills det var dags att åka till jobbet.

Sen på kvällen kom Annneli o Gabriella o vi hade tjejkväll det blev sent men vi hade trevligt.

Ska åka ner en sväng till stan idag o kolla bordet på veckans allehanda o ev fylla på grejer om det behövs.

Ska sen ta det lugnt o förbereda mig för nästa spännande vecka.

MÅ GOTT/SOLAN

Kommentarer
Postat av: Gabban

Nästa gång kör vi aerolatesen:)

2011-02-19 @ 04:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0