Första snön i byn

Ja då var det dags igen att börja rigga om för vinter. Vet inte hur många år jag sagt till mig själv kan ingen person ta mig härifrån till nåt ställe med bättre klimat hoja ligen. Men som sagt man bestämmer själv. Ska försöka få däcken bytt i helgen. Har inte kommit iväg på promenaden än men ska om en stund vill ta lite sats helt enkelt. Blodcentralen klockan 14.00 för plasmagivning o sen blir det o hälsa på Karin o Ebbar i Sävast. Känner för att krama min lilla Ebba Hinner kanske svänga förbi Jenny o ta en sväng i gallerian antingen före plasmagivningen eller efter. Har fixat mycket hemma o pyssla, bakade matbröd igår efter jobbet o sen blev det lite bokläsning. Kommer att bli en lugn helg jobbar ju söndag o då ska det bli bra resultat på jobbet känner mig taggad. Må bäst mina sötnosar o ha en underbar helg/Solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0