Äntligen fredag

Ja då var det äntligen fredag. Har haft en tuff morgon men allt är fixat nu. Betalat alla räkningar känns som om jag betalat för hela Bodens Kommun hoja. Åkte en sväng till stan för att gå till Gallerian o kolla på Titti och Benji som besökte vår fina Galleria. Tyvärr fick jag ingen parkering så det var bara att dra vidare hemåt. Har pysslat o joxat lite o syrran skickade en massa fina kort från förr som hon lagt in till sin dator det var jättekul. Lite blandat kompott --- Har pratat lite med Helena o hon o Karin o Ebbar hade varit på Storheden o shoppat lite. Nu blir det fredagsmys även för henne hon jobbar ju hela helgen stackarn jag jobbar ju bara söndag.. Har tänt några fina lyktor ute på min lilla förstukvist där är det helmysigt nu Ha det så beviljat o var rädd om ER Puss/Solan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0