Full Fart Mot Långsemester

Åh vad livet känns härligt just nu


Solen strålar o jag har endast 1 dag till att jobba innan jag går på långsemester.

Kalasväder i Degerbäcken o även i Boden. Har haft en fin helg med Helena o Isabell

Fixat o donat lite hemma o hade syrran på middag i dag vi grillade fläskcarre o åt potatissallad till

NICE.


Tror nog att jag ska vara vaken hela natten mot måndag bara sitta o mysa på min underbara alpbalkong
har investerat i en massa gröna växter o gjort supermysigt.

Känner att jag börja komma igen helt ut nu, jag har ju varit krasslig ett tag o det har ju förändrat o försinkat
mig på många sätt. Nu kära vänner I am back at last.....



Ta vara på livet o kasta in dammsugaren o var ute i solen det tänker jag göra i allafall städa får man göra nån
dag när det regnar.


Puss på er o vi höres



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0