Platt skärm (Nice)



Lyckodag för mig, jag fick en plattskärm till min dator av min vän Helena o hennes dotter Isabell.
Bella tyckte jag behövde det o framför allt få mera plats på mitt kontor. Snälla människor puss på ER.

På torsdag ska jag köpa min älskade SPIS kommer väl förmodligen att bara sitta o titta på den eftersom
jag sparat o längtat under så lång tid. Undra hur fort man börjar använda den, det är ju så härligt när något
är nytt o fint. Kommer ihåg när jag flyttade in i mitt hus o det luktade furu i hela huset vilken känsla.

Det har regnat som sjutton idag ute hos mig i skogen men det var nödvändigt gräsmattan är uttorkad....


Hoppas på sol i morgon. Har massor av saker jag måste uträtta ska gå igång tidigt med min promenad.

För att hinna allt. Ska fixa fint i fönstren hemma också så att midsommaren kan inträda



Kram på ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0