Söndag eftermiddag o det känns lite vemodig

Hej kära vänner

Ska snart åka tillbaka till Norrbotten o Boden o börjar jobba i morgon. Det har varit hektiska dagar med städning o förberedelser för den spännande julen för min son. Önskar att jag kunnat stanna längre o fixa lite mera men
jobbet väntar så är det. Tycker ändå att vi inhandlat o fixat bra efter omständigheterna. Jag hade tänkt köpa mig
en jättefin lykta inne i stan men då sega jag så att jag inte hann o idag är det söndag men som sagt det är nog inte meningen att jag ska ha den då.

När jag kom till Stocholm i onsdags så var det 16 grader minus o 4 grader minus  var det bara hemma helt sjukt. Det var jättekallt eftersom
det är en annan typ av kyla här som Ni vet. Köping är en fin liten stad o nära till både Göteborg o Stockholm,

Btw jag köpte en fryst kalkon till Robban som de kan fixa under julen ville köpa den så att han inte blir utan, jag har själv varit med om att vissa livsmedel hips vips tar slut.

Jag hade velat åka en sväng till Esiklstuna o hälsa på en kompis men hann inte det denna gång heller , suck
Livet är för kort känns det som om man bara kunde stanna klockan för en stund o njuta av livet.


Ska försöka vila lite nu det blir en jobbig resa imorgon o jag åker direkt till jobbet när jag kommer till Boden
så man får väl hoppas att man gör nån nytta ska då försöka allt jag kan /Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0