Underbara september

Jag är verkligen en septemberfans


Underbart väder o fina färger o fast det går mot vinter vi vet ju det, så känns det som om att man har ork att pyssla.

Ska göra lite djupdykningar idag bland mina böcker o så o rensa o fixa. Det känns som en befrielse när man gjort

det o så kan man hitta allt bätte sen.


Jag är verkligen igång nu ska även ut o pusta lite fönster o då är man ju verkligen igång eller hur.

Känner även för att åka en sväng ner till stan o köpa lite fina blommor kanske besöka Dollar Store

Fick låna en film igår av YLVA MED TOM CRUISE  såg den inte riktigt klart igårkväll men ikväll ska jag se slutet.


Inget mer att förtälja just nu men återkommer när jag fått byns mysigast hem


Solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0