Salsa




Vad häftigt att kunna dansa salsa, om det finns tid lite längre fram så är det inte helt otroligt att jag försöker lära mig denna vackra dans. Såg att det fanns kurser även i lilla Boden.

Annars allt väl huvvet upp o fötterna ner som man brukar säga. Har börjat jobba dagtid för ett par månader vi får se hur det går. Men som jag alltid säger jag ger alltid 100% bara Gundes stuk räcker (skämt).

Mysigt gäng i mitt nya projekt, kul.

Vi var på en promenad även i dag med jobbet o det gör ju att man blir lite mera på allerten eller hur.


Ska ner o baka matbröd nu o göra nåt åt tvätten, men mina sötnosar som jobbar på kvällen JAG ÄLSKAR ER O SAKNAR ER ÄVEN FAST JAG BARA VART IFRÅN ER ETT PAR DAR. KRAMIS O VAR RÄDD OM ER

Kommentarer
Postat av: Carro

miss u. (:



men du förtjänar få lediga helger, (:

lovley

2009-10-03 @ 19:37:20
Postat av: Sara Berg

Hej solan!

Hoppas du mår bra, saknar dig solstråle!

Jag och Annica tänkte komma och våldgästa dig någon dag, hoppas det går bra. Saknar dig!

/Sara

2009-10-10 @ 21:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0