Rensning

Ja nu är det äntligen dags att ta tag i mindre roliga saker. Har pysslat o kastat o tvättat strykit o packat undan saker

pust pust. Hugaligen vad grejer man har det finns ju inget slut.

Underbar promenad imorse gick i rask takt min vanliga rutt.

Jag älskar hösten o dess färger o idag var det ju nästan

som en sommardag i temperatur.

Ska väl fortsätta en stund till innan jobbet, som sagt vill du så kan du även ta tag i mindre roliga saker. Sen blir

man ju rätt stolt när eländet är klart. Har pratat med både Jenny o Helena o hört hur de har det.

Har även beställt en sport dress vindtät i svart färg jättesnygg hoppas bara att storleken passar, men jag brukar

ha tur med sånt så det är väl bara att hålla tummarna. Tänkte lägga in lite vackra bilder men det är nåt strul med

när jag ska lägga in bilder till bloggen tror jag måste ladda hem nåt igen. Ska prova vi får se vad som händer då.


Så ha det så gott o var rädd om varanda o behandla andra som ni vill bli behandlade själva/Puss på ER

Kommentarer
Postat av: anneli

Jag saknar redan dagarna ute hos dig!

2009-09-09 @ 05:32:35
URL: http://ettlivsomanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0