Coolt vardagsrum

Åh Ni måste komma o kika på mitt vardagsrum det har blivit så fint. Jag har fixat en liten läshörna med bokhylla o
ett skrivbord intill med min favoritlampa som jag fick av min syster för ett par år sen ganska många år sen men i allafall den är jättefin.

Har även komprimerat o satt undan massor av saker o just nu mår jag så bra, snacka om att förändringar kan påverka ens mående.

Ska försöka hinna fixa lite uppe också men jag jobbar ju alla dagar utom lördag så man får ta det lite i taget.
Fick lite Ernst feeling igår jag tror han skulle gilla mitt nya vardagsrum.

Vädret här är bra fast det blåser mycket, jag hade mycket besvär med att få ut Sephrenia min katt hon är lite rolig hon. Igår när jag om från jobbet bakade jag matbröd blev redan på jobbet sugen på formfranska så jag stack iväg till konsum Svea o köpte färskjäst o sen drog jag hem o bakade. De blev jättesmarriga.

Kikade även på en norsk film den var sådär, men den var lite annorlunda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0