FARS DAG

Ja då var den här helgen snart över. Har varit hos min syster hela helgen o myst. Fått kaffe på sängen o jätte god mat hela helgen. Fredag då köpte hon pizza o bjöd på, lördag blev det min favvo rätt hennes äppelbiffar med
klyftpotatis o sallad o gott bröd går inte av för hackor jag lovar. Idag innan hemfärd blev det kyckling med ris o sallad mums filibabba tack söta än en gång för allt gott. Givetvis var de ju kaffe o gobröd också fast jag är ju mera för maten.

Nu kan man ju unna sig lite gott också när man fått den vikt man trivs med. Promenader är kanon TESTA SKA NI SE....



Sen var det ju FARS DAG idag så jag åkte förbi graven o tände ett ljus för vår älskade Filip, han var nog den bäste pappan i hela världen. Just såna här dag blir det ju lite mera märkbart hur man kan sakna dem.
Han fick ett långt o rikt liv o har lärt oss barn en massa visa saker hoppas jag kan lär min son lika bra som han.


Sköt om ERA pappor o var rädd om dem en vacker dag får ni göra som jag gå o tända ett ljus så om man kan o
har möjlighet var rädd om dem.

Visa att NI ÄLSKAR DEM/puss på ER


Nu ska jag sätta lite blomskott i krukor som jag fick av min syster o försöka förbereda för imorrn käk o sånt
ny vecka nya möjligheter o framför allt VAR TACKSAM FÖR LIVET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0