Chokladkakan vad vore livet utan den jag bara undrar????


Halloj


Igår var det en sån där dag när man var ganska effektiv hemma. Åh då är det bara att passa på mina kära jag
lovar. Gick loss i datarummet o pysslade som bara den, rensade i pärmar o fixade en massa jobb där som låg i
högar som om man hade en jättestor firma hugaligen. Men nu är det nästan klart ska fortsätta efter lunch.

Tänkte nämligen unna mig en mysig morgon i sängen med kaffe o chokladkaka o en go bok DET NI...



Jag måste faktiskt skryta över min chokladkaka den  blev som en dröm synd bara att grädden snart är slut o att
man har nästa 2 mil till närmaste affär, nackdelen med att vara skogstroll.


Fick låna 2 dvdfilmer av Christian från jobbet med Jakob Eklund när han spelar Johan Falk den var jättebra...
Såg båda igår dessvärre så nu är den biten tyvärr över..


Det har snöat här i natt så det är ljus o fint ute o lite varmare än i går.  Hoppas att dagen blir trevlig men som
sagt man har inte trevligare än man gör det så det är bara att hitta på nåt roligt.

Ska även börja kika vad man ska baka inför julen, det är ju alltid trevligt att var ute i god tid o se om man hittar
några nya recept t ex. Men saffransbröd blir det ju så klart det kan man ju inte vara utan, sen får jag väl kolla runt i mina fina tidningar om jag hittar nåt nice recept. Tänk saffranskransar smörbakade med mandelmasse fyllning det är ju underbart gott.


VI HÖRES SEN/KRAM SOLAN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0