Snart sommar o semester

Kolibri

KOLIBRI: Kolibrin ger dig förmågan att öppna ditt hjärta för kärleken. Den kommer att hjälpa dig att känna igen och njuta av det goda i livet, genom att attrahera människor i din närhet.

 

 

 

Ja vad jag längtar till semestern, känner mig helt slut o vill gärna bara vara ledig o ute i solen. Vet att det kommer att bli

en sommar med mycket att göra så det är inte så bra men nödvändigt. Ska hjälpa min son att få en större lägenhet o

det blir ju roligt men innebär ju även en massa jobb. Men jag är ju ganska rask av mig så tillsammans så fixar vi nog det.

Sen är det ju en massa saker här hemma som även ska fixas. Håller på mycket ute just nu men att räfsa o fixa

blombänkar. Önskar att man hade haft 10 barn just nu i lämplig ålder som man hade kunnat sätta i jobb. Men så är ju

inte fallet tyvärr. Solen är inte med mig idag så man får väl pyssla på lite inomhus, det ska ju även göras. Jobbar kväll

som vanligt, sitter på ett jättetufft projekt med Agnes just nu. Hoppas att vi tillsammans fixar det vi är ju bra säljare båda

två och rätt så envisa o det kan jag upplysa Er om att det behövs i detta projekt och de som har nån annan uppfattning

kan ju själva komma o lära oss hur vi ska gör det ser vi fram emot Eller hur Agnes?

 

Bamsekramar till ER från en tjej som är sliten/Solan

 

 


Kommentarer
Postat av: Agnes

Ja, vi är så jäkla bra du och jag. Så det här fixar vi!

2009-05-13 @ 20:57:21
URL: http://anangelsdiary.blogg.se/livet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0