Lördag kväll

Härligt väder

Har varit i Luleå o fått en jättefin tv av min syster. Blev nåt strul med antennsladden så det gick inte att få igång tv men
det gör inget det fixar sig.

Saknar min sötnos nå grymt vet snart inte hur man ska stå ut utan honom.  Kämpar på jobbet allt vad jag kan men måste
snart kanske ta ut nån semesterdag för att jag är så grymt trött.

Jobb ute o jobb inne hela semestern är upplagd på karta allvarligt ska det vara så ska inte semestern vara till för att man
ska få vila sig o orka med hela långa vintern eller?????

Har dammsugit o fixat lite nere men fick en svacka av trötthet o satte mig vid datorn tjattade lite med Lisa. Har även fått
en massa go musik av min son hoppas att han hittar nån fin kvinna att dela sitt liv med det förtjänar han o jag vill ju ha
barnbarn o så mysigt.

På tal om barn har inte pratat med min kompis Karin som väntar sitt kärleksbarns snart , o det känns som om man inte hinner med sina vänner o då är det tungt.

Hursomhelst imorgon är en annan dag då allt kanske känns bättre o om ni vill mina sötnosar jag behöver ER just nu.

Puss på er o ha en underbar helg. Solan

Kommentarer
Postat av: anneli

Min älskade solis! Du får inte glömma bort att andas.

2009-05-24 @ 16:15:32
URL: http://ettlivsomanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0