Ja lovande kort eller hur???

Mønternes Es  

 

 

Ja nu är det ny dag o vädret är ju lite sämre idag det har regnat o blåst ute hos mig i skogen.

 

Men det är rätt mysigt ändå när det är busväder när man får mysa inomhus. Sephrenia min katt blir helt vild när det är sånt väder hon håller nästan på att riva ut mitt hem o min borg hoja.

 

Ha det en bra dag /höres snart

Du har nu muligheden for få opfyldt et jordisk mål hvadenten det drejer sig om et nyt job, flytning, penge eller noget andet der giver jordforbindelse. Så bare klem på og realiser dit mål!










Kommentarer
Postat av: agnes

Hoppas du får en bra dag! :)

2009-05-28 @ 08:32:39
URL: http://aagnesb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0