Ja då var det dags för lite horoskop igen, roligt faktiskt o detta är ett kinesiskt horoskop där det står lite om personer som är födda dessa år

People born :
1943, 1955, 1967, 1979, 1991, 2003 are Goats / Sheep / Ram:
Your lucky sector is the Southwest (202.5º – 217.5º) A person of Nobility will appear and help you when you really need it. Try to improve your circle of friends. Due to ill wealth luck, you should avoid gambling this year. A well-prepared plan must be available before you start any business this year. Consider going for overseas business trips if the opportunities arise. A person of eminence will be present to guide you along. For those at work, you should build a better circle of friends.Dating couples should try to be more understanding towards one another. Married couples will have deep lasting relationships.


Ja jag visste att jag är  född i fårets tecken, rätt intressant faktiskt att kolla upp lite hur kineserna tänker, de är ju faktiskt

 rätt intelligenta eller hur?

Inge vidare väder idag fick promenera med paraply i högsta hugg o fick en massa vindpustar som gjorde att paraplyt höll på sticka iväg, måste ha sett rätt kul ut.

Jag har en hel hög stryktvätt som jag måste fixa innan jag drar iväg till kneget, har dessvärre även bilen på verkstan sam-
åker med en tjej som bor i samma by som jag ibland har man tur fast det strular lite.

Nog om det hoppas attt Ni har det bra o sköt om Er det tänker jag göra/kramis Solan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0