En dag tillsammans med Helena

En heldag  med Helena

Jag har sovit över hos Helena för att bilen skulle lämnas in tidigt på morgonen för rep. 3 ggr gillt hoja det blir nog ingen spis
vad less man blir men man måste ju kunna ta sig till jobbet.

Vi sov för länge men sen blev det full fart  för Maria kom förbi o vi promenerade 7.2 km p 1 timme o en kvart bra jobbat brudar.

Sen blev den lunch på Milano o solning o kaffe hos Helena innan jobbet, hann också förbi veckans allenda en sväng.

Sen delade jag o Agnes på en pizza på jobbet det var smaskens o vi kämpar på med vår uppgr.

Ikväll blir det nog en rätt så tidig kväll. Jag hade massor av mejl att svara på men det tar vi imorrn eller hur nu är tiden lagd för lite skönhetssömn.


Träffade på Lili o Lasse på Konsum Svea det var trevligt.

Pingsthelg framför oss hugaligen vad tiden springer iväg............................



Återigen saknar dig sötnos men snart  Åhhh'''''''


Ska försöka fixa min vackra Alpbalkong o göra så fint jag kan där den är helt underbar alla mina vänner älskar den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0