Nu är det ganska nära tills semestern

Kämpar på o jobbar, har bara denna vecka kvar. Sitter o kollar på resor. Ska snart iväg igen. Det är ju hela tiden resor hit o dit. Men det blir nog fint. En fin solig dag, jag började med min promenad sen klippte jag gräset o fixade en massa andra viktiga saker.

Har varit med brudarna i helgen på Boden Alive. Kul var det men jag ramlade ju också o slog nästan ihjäl mig.

Hursomhelst jag fixade även det även fast jag är rätt blåslagen o går med solglasögon på jobbet. Hoppas att jag inte skrämde ihjäl min arbetskolleger igår, som tur var så jobbade inte så många.


Har även pratat lite med min syster, o med Jenny o Helena.


Anneli kommer ju förmodligen att tro att jag cyklade eftersom jag sagt till henne att jag ev. skulle cykla men sorry Anneli det var inte så utan jag ramlade. Men du är en go tjej ändå fast du retas...


Hoppas att vi får en bra sista vecka o att allt löser sig med allt jobb man ska hinna
KRAM på ER



Vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0