Vilken underbar dag i solen

Åh vilken underbar dag.  Åkte till Råneå o jobbade lite samt solade mycket förenade nöje med nytta det är ju urbra.

Jenny dök upp efter nån timmer o sen gick vi o åt en pizza. Man får inte glömma bort att käka även fast värmen är hög.

Det var inte så jättemycket folk men det var trevligt ändå.

Svängde sen i på Coop i Boden o skulle hämta ett paket o träffade då på en tjej som jobbat med oss på Silentium det var
trevligt.

Har kollat posten o känner mig just nu väldigt varm av solen tror att det kan ha blivit för många timmar i solen
 ATT MAN ALDRIG LÄR SIG


Ska försöka fixa mina biljetter till Stockholm imorgon, o hinna klippa gräs o fixa allt man måste innan man åker iväg.

Längtar också att få se Karins lilla baby men hinner nog inte det innan resan dessvärre. Men då har man nåt underbart
framför sig när man kommer hem. O vad jag ska pussa o krama henne....



Vet inte hur man ska hinna hälsa på alla sina vänner huga ligen tiden rinner iväg o semestern är nu på halvtiden dessvärre. 

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hoppas du har e underbar semester min vän, jag saknar dig!

Kram!

2009-07-23 @ 00:02:09
URL: http://anangelsdiary.blogg.se/livet
Postat av: Lisa G

Hej min sol! Nu har jag slutat på sillen igen för den här gången. Har gått på tjänstledighet. Men jag och Titti kommer gärna förbi dej när tiden finns för oss alla. Saknar dig min sol. Kram!

2009-07-30 @ 19:13:19
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0