Grattis Beatrice

Grattis Bea på din dag, o återigen tack för 2 fina dagar ute hos dig i Kusån. Hoppas att din dag blir jättebra det är du värd.

Idag har jag varit till Hedströms i Råbäcken o köpt en jätterolig blomma som jag ska ha på min altan nere. Jag har även

sprungit på stan o shoppat lite o det känns bra ingen ångest över det jag har ju faktiskt semester.  Kommer att dra söderöver snart. Skulle ha blivit förra veckan men ville vara hemma till Karin hade fått sin bebis. Hon har fått en sötnos en lite tjej som är helt underbar.

Grattis Karin o Conny även till ER. Ni kommer att bli super föräldrar det vet jag på förhand.....


Så nu får man skutta i Stockholm o köpa bebiskläder gud så underbart. Hoppas att Robban kommer igång nu så att jag får bli farmor nån gång.... Skämt åsido vänta du vännen på den riktiga kärleken den kommer när det är dags.


Lyssnar just nu på Neil Diamond han är rätt cool.


Ha det gott o alla ni som har påbörjat semester ha det gott o sköt om ER o gör allt som känns rätt. PUSS/ Solan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0