Fin Främmande

Hallå

Idag kommer Karin på besök, min vännina sen många år o hon ska ha barn när somhelst hennes tid gick ut 29/6 så
jag kommer förmodligen att vara helt hispig hela tiden hon är här. Ska försöka att inte visa det o bara pyssla om henne.

Den är lite bättre väder idag. Så det är ju alltid nåt. Fick ett tråkigt besked igår från en annan  tjejkompis i Piteå om en gemensam vän som blivit sjuk, har inte sovit nåt utan bara legat o tänkt på varför  han skulle bli drabbad av detta en sån
fin kille.

Livet är så komplicerat o svårt ibland så återigen hur ska man förstå allt elände som händer?????

Funderar på om jag kunde göra nåt för denna kille som blivit sjuk, kanske jag kommer på nåt som kan göra honom glad.

Jag lyssnar just nu på Helen Sjöholms Gabriellas sång den är så fin. Kanske jag i tanken kan ge Ove den.
Huga vad djup man är.......


Jag känner mig faktiskt rätt tungsint av detta men ska försöka fokusera lite, jag har ju en bröllopstårta som jag ska baka
till helgen så jag måste ju vara i fin form.


Puss på er sötnosar o ni som kämpar på JOBBET  HÅLL UT det är snart eran tur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0