Tandvärk

God förmiddag min vänner

Hoja vad jag har tandvärk. Började lite smått i förrgår men avtog men igår satte det igång igen. Som vanligt hade man ju

för lite värktabletter hemma. Jag försökte med allt , sätta vicks på kinden, lägga en varm handuk på kinden o till slut var

jag tvungen ta 2 panodil  o sparar de 2 sista tills idag. Har sovit väldigt lite men känner mig ändå lite bättre idag än igår.

Ska försöka få en akuttid imorgon innan jobbet.

Börjar jobba kl 13.00 så vi får väl se hur det går men jag ska försöka.

Söndagar är ju en sån bra dag att jobba så man får ju kämpa på så gott det går eftersom man är en fattig dam.

Ska ta lite kaffe nu o vila en stund till innan man drar sig in för uppfräschning o lite käk.


Vi höres/kramis från Solan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0