Sen blogg men i allafall

Ja denna dag blev inte vad jag tänkt mig men så är det ju alltid. Jag har sovit i princip hela dan var helt knäckt av resan o
alla intryck so what I am back again .  Snackat med Helena en hel del o surfat lite, sett slutet av 24 med Jack Baur för att
Anders ska få tillbaka sin dvd skiva i morrn på jobbet. Vädret är upp o ner här hemma när jag kom hem var det 17 grader kallt o nu är det bara ett par grader undra på att folk blir krassliga.


Roberto läser historia just nu o tränar även upp sin engelska som redan nu är på topp. Men det är kul att han gillar historia det är ju intressant i massor. Vädret i Köping har varit bra näst sista dagen jag var där snöade det rätt bra o när jag åkte hem var det 17 minus så kallt har det inte varit där sen han flyttat dit o det är ju ett par år sen, lustigt hur vädret ändras hela tiden..  Men å andra sidan vi är ju inte så rädd om vår natur o då får vi ju tyvärr ta konsekvenserna därefter




Sen är det ju dags att börja tänka på vad livet har framför sig på alla plan här nedan ser ni ju hur det kan va/ fin bild va

....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0