Ja så kan man också se det enligt norskt horoskop (alltså känns rätt)

Du har været igennem lidt af hvert, og dine oplevelser har modnet dig følelsesmæssigt. Du kender dig selv, så stå ved det, og lad ikke andre presse dig eller overbevise dig om andet.


Intressant med horoskop men nu ska man ju ta det med en nypa salt. Alltså vilken natt jag har sovit med långkalsonger o morgonrock frysit som en hund o kännt mig som en sexdödare. Huga ligen vad kallt det är hur ska man stå ut när det
smäller till o blir 30 minus. Jag har nyss käkat lite o dryckit mitt kaffe ska snart slänga mig i duschen o efter det smita ner
till stan. Först banken o sen blir det sola. Jenny bjuder på lite kaffe sen innan jobbet o då ska jag bestämma mig för att
få ett jättebra säljdag.


Måste även köpa en present till en släkting som fyller år snart vet inte vad men jag hittar säkert nåt, ångrar att jag inte köpte nåt i södra Sverige men så är det ibland man skjuter upp allt.



Är det inte vackert så säg Detta är Capri -----    Hit åker man om man vill må bra o så underbart dels att det är så vackert o sen att människorna är så ljuvliga. Här bör man vara om man är kär..................

Kommentarer
Postat av: anneli

Du är så söt med dina horoskop du. Och sen tycker jag faktiskt att du alltid har bra säljdagar, med eller utan kaffe.

2009-01-09 @ 04:17:00
URL: http://ettlivsomanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0