Hemma efter firandet av Arnes 80-årskalas

God Kväll mina kära


Hemma igen efter en mysig kväll med mina vänner. Jag kände mig snygg i min nya blåa klänning o nyklippt som jag är så kände jag mig riktig het.


Vi träffade kl 17.00 o sen hämtade Bittan o Bebbe  födelsedagsbarnet med fru för att överaskas med ett stor kalas i byan

Bebbes son Kenneth från Kalix hade fixat käket han är ju kock o gud vilken god mat han hade lagat. Först var det förätt
smörgås med skinka o gott i. Sen var det fläskfile o potatisgratäng o varma grönsaker. Tårta o kaffe mums.

Flera kramar fick man ju också.... nice...

Jag satt intill Tomas dotter Linda o hennes kille. Jättego tjej jag frågade om jag fick adoptera henna o hon sa kanske...
skämt..

Nu ska jag lyssna lite på musik o softa lite kanske se nån film om jag hittar nån bra. Ni godingar som inte sett Taken med Liam Nielssen ladda hem det o njut den är underbar.


Puss på Er o glöm inte bort att kramas men får bättre hjärnverksamhet av det

Vi hörs godingar

Alltså på tisdag fyller Arne 80 år o han är faktiskt ett riktigt A-barn aldrig sjuk. En tuffing som alltid ställer upp o hjälper
alla han är värd att grattas med råge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0