En vacker dag



En röd ros vill jag ge till min fina vän som fyller år idag o ett stort grattis från Solan




Promenad som vanligt fast idag var det ju rena vårvädret, jag hade ju självklart klätt mig för mycket men det gick i allafall.

Det är nog sant det som sägs att man blir lite snurrig när det blir varmare ute. Det känns som om man orkar med de

hårdaste prövningarna o de tungaste problemen känns inte så farligt längre. Vad konstigt eller hur?  Tänk om man

hade bott i Afrika då kanske man hade varit superpigg alltid fast å andra sidan tror jag inte att jag skulle klar det enorma

värmen hoja.

Ska snart fixa lite lunch innan jag drar iväg till jobbet. Men ha det så gott /o puss på ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0