En underbar dag

Hej mina vänner

Sorry att jag inte skrivit på ett par dagar men jag har inte haft tid helt enkelt. Idag har det varit en bra dag både hemma o

på jobbet. Vissa dagar är bara bra o oftast börjar det på morgonen o sen fortsätter det återigen inställning o attityd o sen

kan man ju ha tur också o det är ju inget hinder. Nytt gäng på AIG toppen säljare nya o på alerten + förståss alla andra

supersäljare. Vi har gjort en kanon dag idag. Kul som bara den.

Igår laddade jag ner en film som jag såg innan jobbet o den var så bra mannen i filmen var som en man ska var i mitt

tycke helt underbar filmen hette the visitors o mannen så rätt vanlig ut med en flint upp o lite hår på sidan med Gud vilken

underbar människa o vilket sätt han hade ...




Måste fixa lite annat just nu men kramis på er mina sötnosar o var rädd om ER o glöm er bort att leva

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej min älskade sol! Jag tycker att det är dags för oss att hooka upp och ta en myskväll:D Puss

2009-01-30 @ 00:16:22
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0