En solig underbar söndag o jag känner mig glad

Morning



En jättefin solig söndag o när man tittar ut genom fönstret ser det nästan ut som en vårdag. Jag o Veronica en tjej på jobbet har redan börjat kolla på fröer för sommaren. Blommar är för mig samma passion som bröd o kärlek faktiskt.



Ja nog ska man plantera mycket i sommar. Ska även försöka fixa till min tragiska gräsmatta som ligger som en mardröm framför mig.

 Och i  morgon mina vänner börjar promanderna igen. Jag har ju inte promerat nåt efter jul eftersom halsen var lite klen. O rösten är ju mitt redskap för mitt jobb. Fick lite kickar i går på festen de finns de som ser att jag inte sköter mig
(skämt).

Ska snart gå o duscha o fixa lite snabblunch innan jobbet men ha det så gott o sköt om Er/kramis från Solan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0