En onsdag där jag känner mig som en frisk fläkt

Kanonväder ca 10 minus gjorde att jag känner mig pigg o fräsch, solen börjar komma lite mera nu också o då blir man ju helt knäpp. Snart börjar väl alla andra i byn också att promenera det är som att skjuta en kanon i baken på folk när solen kommer fram. Men det är ju inte så konstigt.

Vi bor i ett land som består av snö o kyla hoja hoja.


Snart ska jag ta itu med mitt kontor fixa så att det blir fint. Stryka lite o förbereda lite jobb innan jag sticker iväg på mitt ordinare jobb.

Längtar som sjutton till Råneå o sälja bröd men har inte nån tid att baka just nu tyvärr.



Kolla in vilken fin bild på lavendel jag hittade. Den luktar ju så gott. Förresten har jag haft den i min trädgård förut men den kilade tyvärr iväg till de sälla 
jaktmarkerna.
 
Men som sagt jag är en kämpe så det blir att köpa en ny jag hatar att misslyckas. Det är bara köra Gunde Svan stuket det är bara
nummer 1 som gäller. Eller hur????

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej Sollan! :)

Hur är det?

Skulle man komma ut till byn i helgen eller var du upptagen kanske?

Lycka till på jobbet idag, för jag är ledig!

kram

2009-01-15 @ 11:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0