2009 Detta år är mitt år (äntligen händer det eller hur)



Inställning

Attityd

Förändring




Dessa tre ord ska jag ta med mig nu i början av året. Livet blir vad man gör det till, o nu känner jag så att detta ska bli

ett kanon år.


Nyss hemkommen från Stockholm helt slut men glad att se mitt hem igen gud vad underbart attt ha ett eget hem
tänk på det när ni gnäller över småsaker. Jag har ändrat mitt synfält nu slänger vi allt skit i Sverkers Tunna eller hur-



Jag har ju varit hos min son på besök o det var så mysigt. En dag när jag hade varit o handlat så gick det en pappa o
hans lilla dotter framför mig hon var ca 4 år o hon sjöng sången midnatt råder o de såg inte att jag gick bakom dem
så han tog hennes lilla hand o började han också sjunga o det mina vänner i mina ögon är livskvalitee. ´De räddade hela
min dag jag blev alldeles varm av att se hur fint de hade det o gud jag snorar snart....

Nu ska ja se sista avsnittet  på säsong 6 av 24 men Jack Bauer mysigt. Vi höres imorrn, jag ska blogga mer imorgon känner
för lite spänning just nu men ha de så bra vi höres o vill ni så hör av er. Ni som är på jobbet återigen ni är starka personer
Hej o puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0