Magnoliaträd



Sitter o kollar på magnolians skönhet. Förra året i maj när jag var hos min son i Köping så besökte jag en handelsträdgård som odlade magnoliaträd. Alltså försök förstå hur vacker den var om jag hade haft möjlighet
att ta hem o testa ett sånt träd så hade jag gjort det. Helt underbar.

Nackdelen med att bo här uppe är ju just det att man inte kan odla allt p.g.a zonen som hos oss heter 6.
Men det är ändå kul att vissa sorter har blivit lite bättre o man kan testa de längre upp i zoner.

Sitter o väntar på att kaffet ska bli klart o sen om en stund ska jag ut o promenera det är rätt kallt idag så jag förskjuter
promenaden lite. Man måste anpassa promenaden efter kylan så är det.

Måste också börja ta tag i omplanteringen av mina blommor., suck värsta projektet enligt min mening.

Sen åter till jobbet som är rätt tufft nu. Men en massa trevliga människor gör ju allt lättare. Jag måste berätta vad en
kille som heter Peter sa igår det blev helt fel. Han sitter intill  mig o så sa jag åt honom så här jag fattar inte varför jag får knutar på halskedjan? Han tittar på mig o säger va o då säger jag det igen o då börjar han att skratta för han trodde att jag sa så här jag fattar inte varför jag har knutar på halsmandlarna , för är det så Solveig måste du gå till doktorn
Galen kommentar men skön tycker jag han är kul.

Nu ska jag hämta kaffe o fortsätta att läsa om lite blommor /Puss på ER


Ha de gott o var rädd om er

Kommentarer
Postat av: Carro.

Du är fin på tusen olika sätt. (:

2009-02-05 @ 02:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0