Lördagkväll




Visst är de läckra, lite 40-tal eller hur. Galen i skor är man ju det kan man ju inte förneka.

Lite trött är jag idag o halsen känns inte bra men man får passa på o vila, det är ju jobb i morgon som vanligt.

Var med Helena till Jokkmokksmarknad igår, tyvärr kom vi iväg lite sent det var mitt fel faktiskt för en gångs skull blev

jag lite sen så vi for vid 11.30 risigt före  och spårigt o en massa snörök. Jag har inte varit där på riktigt länge tror ungefär

över 25 år kanske mer hoja hoja. Vad tiden går. Det fanns en massa fina hantverk o det är ju egentligen  en av

de få riktiga marknader där det finns bra saker o hantverk o inte en massa trams som det är på sommarmarknaderna.

Det är väl därför det är så svårt också att få stå där o kön är ju hur lång som helst. By the way jag handlade inget bra va..

Vi käkade hamburgare o strosade runt. Helena köpte 2 presenter till Isabelle hennes lilla prinsessa. Synd att man inte

har nån liten tjej men som sagt det är dags att tänka på det nu hihi...


Sen blev det filmkväll hos Helena vi så PS I love you en komedi/drama som var rätt sorglig så vi snorade såklart.

Annars är det väl som vanligt huvet upp o fötterna ner. Fick strul med bilen o kylaren men man är ju så van att allt alltid

ska strula, blir nog att åka förbi Udins på måndag.  Ha det så bra som ni bara kan


Bamsekramar från Solan

Kommentarer
Postat av: Carro

när ska vi ta en vinkväll på balkongen? (:

2009-02-10 @ 02:00:59
URL: http://carolinkummu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0