Längtan till Italien (Positano Amalfikusten)




Snälla kan man inte snart bara få flyga iväg till detta underbara land. Det finns inget land i världen som är som Italien.

Oh jag längtar så grymt dit.............. Måste nog jobba lite mera o lite mera o lite mera så kanske det blir möjligt.

En inre frid får man i hjärtan när man är där, jag känner alla dofter både av växtligheten o så deras underbara mat.

Ja man får ha ett mål som sagt. Mål är bra. Ska snabbt ut på promenad o sen till stan, sola lite o fika hos Helena.

Ska sticka upp en snabbis till Jenny också har inte varit där på ett bra tag o hon har investerat i en snygg soffa.

Söker febrilt efter en karta åt min son, han behöver den men jag hittar den inte tyvärr så han är lite sur på mig.

Ha en underbar dag /Solan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0