Jättevacker bild eller hur?




Ja då är det söndag igen o man ska återigen jobba. Men va gör det söndagar ger ju mycket pengar.  Kanonväder önskar att jag hade ett nytt berett


renskinn att ligga o sola på. Få se det kanske blir nästa investering.


Pratade med Helena igår o hon skulle åka längdskidor i dag i Sörbyn o då får hon ju en jättefin dag med Bella o sin familj. Puss på ER


Tänker snart börja sätta om mina stackars blommor slarvade med det förra året o Ni ska vet de ser helt knäckta ut som om de ropar hjälp oss.


Ja det är bara att  börja med det eländet fast när det är över så blir man ju jättenöjd o framförallt blommor börjar må bra igen.


Jag har kikat lite på Islandsresor eftersom det är lågkonjunktur  så ligger reserna dit på en hyvsad nivå så återigen inget ont som inte har nått gott


med sig.

Vad ska man käka idag månne blir det  från Milano vi får se.

Ska fixa lite innan jobbet men vi höres ha det o v ar rädda om ER


Kommentarer
Postat av: Bettan

Den bilden var fin!

Jag planterade om blommor igår, också slarvat med det förra året:)

2009-02-01 @ 10:33:50
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0