Halsont

Ja då börjar halsen strejka, som sagt jag är nästan aldrig sjuk är väl inte direkt det nu heller men känner mig inte heller

helt frisk. Ont i halsen o jag känner mig lite varm. Synd eftersom mitt jobb kräver min röst. Ja man får skippa promenaden o kurera sig. Jättevackert väder här hemma mycket snö på träden o solen tittar fram. Det är ju synd att jag
inte har nån fin kamera att knäppa lite kort o lägga in på bloggen.

Måste prata med Helena min livlina hon kanske kommer' o fixar det när hon får tid. Ja våren närmar sig med stormsteg o jag bara längtar tills man får börja härja i trädgården.

Att man kan bli så här det är som ett gift o jättebra för själen. Ungefär samma känsla som när man är ute o fiskar man rensar skallen från allt som inte behöver va där.


Nog om det, jag fick låna en film av Anders från jobbet ska nog softa lite o kurera mig innan jobbet.

Puss på er Sötnosar

Kommentarer
Postat av: anneli

Inte har du väl gått och blivit sjuk nu? Saknar ju dig här på jobbet. Du får krya på dig i alla fall! KRAM

2009-02-22 @ 14:19:18
URL: http://ettlivsomanneli.blogg.se/
Postat av: Carro

när kommer du tillbaka från resan, snygging?

-jag har släppt lösenordet på bloggen nu, så det blir lättare för dig att ta sig in.



Kram

2009-02-23 @ 13:36:40
URL: http://carolinkummu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0