De e måndag igen o snart tisdag

Ja måndag o ny vecka. Har haft  en underbar helg på okänd ort. Hursomhelst åter till verkligheten o allvaret. Fick besök
av min kompis Karin idag o det var så mysigt. Vi tog en promenad i snöovädret o sen käkade vi lite lunch o tog en kaffe.

Var tvungen köra bilen till Udins där de ska byta kylare hoja hoja. Man blir aldrig utan utgifter det är nog en sak som är säker. Men hallå vad gör det, värre saker kan ju hända eller hur?

Hoppas att denna vecka inte blir så kall. Det är ju så jobbigt med bilarna när denna grymma kyla sätter in.

Vi får väl kanske sköta om våra bilar lite bättre, av egen erfarenhet vet jag att jag är urdålig på att sköta om bilen så det
är som det är med den saken, fast jag ska bli bättre i promise you that......


Ska kika lite på serien som jag lånat av Anders från jobbet är lite nyfiken på hur den är.. 
Så kära vänner vi höres en annan
dag ha det gott o krama varandra som Ernst brukar säga ... Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Mm, blomsterlandet tar oss med öppna armar på onsdag. (: vilken tid vill du att vi åker?



-det blir mysigt att ha ngt att se framemot. Och ja, vinkvällen får inte vänta alltför länge. :)



Puss

2009-02-24 @ 00:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0