Utsidan lockar dig - Insidan krossar dig!


JA SÅ ÄR DET JU ELLER HUR.

Sitter o funderar på hur allt funkar egentligen

Livet är  så vackert o skört, människor lever i olika faser o blir därefter förändrad på ett eller annat sätt.


Vad som är viktigt är ju att man aldrig ska göra om sig för någon annan människa utan att
alltid vara enkel, ärlig och helt enkelt lyssna till sitt eget hjärta, köra på känslan som aldrig
sviker.

Jag har många goda vänner som aldrig sviker tack för att ni finns utan Er skulle mitt liv
bli tomt och meningslöst. Jag skulle önska inför denna jul en bättre bättre värld utan krig o
orättvisor att alla barn får uppleva en fin jul med sina kära. Det är min enda julönskan.


Ha en underbar dag o var rädd om ER kramis från Solan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0