Kärlek

Hej

Förra helgen var den bästa helgen. Mycket vacker o mycket privat mer säger jag inte.



Denna helgen sherryprovning i Degerbäcken med mina mystjejer från jobbet, jätteunderbara tjejer som lyfter
livet till en mycket hög nivå. Unga fulla av liv o glädje o alltid tacksamma .. Jag tycker så mycket om ER hoppas
att ni tar till er det. Idag ska vi jobba få se hur det går då men vi får väl hjälpas åt o göra världens bästa söndag-


Har fixat lite lunchmat på morgonkulan, ska snart åka iväg o handla lite innan jobbet, tänkte förbereda lite för imorgon. Som min morfar alltid brukade säga skjut inte upp uppgifter som du kan göra idag till imorgon. Klok man det.


Inget mer på tankefronten just nu kommer tillbaka nästa vecka om jag hinner har fullt upp då men kanske kan
behöva skriva av mig lite.. Puss på och återigen LEV



Solan

Kommentarer
Postat av: anneli

Fina fina du. Vilken bra kväll vi hade! Du är bäst! KRAM

2009-12-07 @ 14:39:15
URL: http://ettlivsomanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0