Värmen fortsätter

Ja igår fick vi ett ordentligt åsk o regnväder i Boden med omnejd. Hugaligen jag höll på flippa ut på jobbet, tur att Agnes var

där med sina lugnande ord. Tack för att du finns.

Förresten Anneli nu är det dags att börja om o jobba... Vi saknar dig o ditt underbara skratt...  Men den som väntar på nåt gott säger de ju eller hur??


Håller på för fullt med mitt loppis projekt, ska iväg ut o jobba lite snart med det. Har tagit min morgonpromenad o det var varmt som sjutton kan jag lova ER. T o m jag som älskar solen är nöjd i massor.



Tänkte skriva ner lite punkter till mitt projekt o sen dra igång innan jag åker till jobbet. Det är konstigt vad man hinner om man verkligen tar sig för.

Lyssnar på Scorpions underbara bit send me an angel

Puss på ER sötnosar o tänk att varje dag är en gåva som vi ska vara rädda om

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad roligt att du har ett nytt projekt på gång, hoppas det går riktigt bra!



Jag fick nyss ett samtal om ett jobb, som försäljare på stan, sånna där irriterande typer som försöker pracka på en saker när man är på väg in till affären. Hahaha, jag som lovat mig själv att aldrig mer ha ett säljjobb efter sillen, men wish me good luck:)



Ta hand om dig! kram

2009-08-11 @ 13:18:09
Postat av: Agnes

Tack själv för att du finns min vän.



Vi är alltid där och stöttar varandra, och det är ju så det ska var =)

2009-08-11 @ 16:21:20
URL: http://anangelsdiary.blogg.se/
Postat av: anneli

Vad söt du är! Nu är det inte många dagar kvar för mig. Det känns både bra och dåligt, jag hade gärna haft semester veckan ut. Men å andra sidan ska det bli så kul att träffa er sötnosar! Som jag har saknat er.



Vad vore livet utan min gammeltacka? Som en jordgubbstårta utan jordgubbar!



Kram på er alla!

2009-08-11 @ 18:08:25
URL: http://ettlivsomanneli.blogg.se/
Postat av: Lisa

Snart kommer vi och hälsar på dig, jag å titti)=)Vi måste bara boka in en dejt;) Kram

2009-08-13 @ 01:05:01
URL: http://lajsaminellli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0