TUSEN TACK UNDERBARA SNÄLLA ANNELIE FÖR HJÄLPEN IDAG

Vaknade vid halv åtta i morse steg upp o kokade kaffe, sen blev det promenad i det fina höstvädret. Började sedan förbereda lite för loppisen.

Annelie från jobbet skulle komma vid tolvsnåret o hjälpa mig flytta tunga möbler, hon är en underbar tjej. Så jag började
fixa lite. Käkade lite innan o tog en stark kopp kaffe för jag förstod att det skulle bli rätt så jobbigt med vårt projekt..

Hon dök upp o vi började kånka o bära, det som var kul var att allt gick så lätt o smidigt. Men till saken hör att Annelie är
ju en sån mysig person o bra att ha o göra med så det underlättade ju såklart.

Vi jobbade till kl 15.00 med ett par små drickpauser. Sen tog vi en pizza innan jobbet. Rätt så trötta o fnissiga har vi ju
varit men vi fick en bra dag på jobbet också.


ÅTERIGEN ANNELIE  TACK SÅ JÄTTEMYCKET JAG KOMMER ALDRIG ATT GLÖMMA HUR SNÄLL DU HAR HJÄLPSAM
DU VARIT IDAG.

Nu blir det nog snart sängen för mig men vi höres sen NATTI NATT O STORA KRAMAR FRÅN SOLAN

Kommentarer
Postat av: Carro

jag tycker vi snart borde hänga, (:

en vinkväll på balkongen, med mys och prat

2009-08-27 @ 13:01:15
URL: http://carolinkummu.blogg.se/
Postat av: anneli

Det är klart jag hjälper dig, vilken dag som helst. Min fina älskade lilla gammeltacka! Vad fint du har skrivit. Vi syns imorrn! Kram.

2009-08-30 @ 00:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0