Tack Klara

Tack snälla söta Klara för den fina turkosringen du är allt bra snäll du. Hoppas jag finner nåt fint till dig ska försöka klura

ut vad du kan tänkas vilja ha.

Ny dag igen o nu börjar det bli lite mera höst likt. Ska snart gå på min morgonpromenad, o sen jobba på mitt projekt.

Jag har verkligen kommit igång nu o det känns bra, lite irriterande att man är så trögstartad ibland huga ligen. Men som

sagt nu är jag igång o som jag sa till mina arbetskollegor ingen är så effektiv som jag om jag är uppretad fråga min gamla

chef om ni kan för jag jobbar i turbofart när jag är upppretad.

Har även en massa strykkläder som väntar på att bli fixade så det blir nog idag eller ikv'äll beroende på hur det går med projetet.

Kramis på ER o ha en fin dag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0