Önskan

Jag önskar idag att mina vänner räcker till för de personer som behöver dem i deras olika lägen. Full av förväntan kan man ibland vara o är man ung så förväntas det ju att man ska vara på ett speciellt sätt. Men ni ungdomar som är i den sitsen låt aldrig någon annan människa bestämma över hur just DU ska vara varje person är unik o måste få leva sitt eget liv. Man måste förstå att alla kan inte dansa efter en deras pipa så är det bara.

SÅ VÅGA GÅ DIN EGEN VÄG


Lyssnar just nu på highwaymen mysig låt.......


Snacka om att Jonny Cash gjorde mycket vettigt även fast han varit med om en massa jobbiga saker i sitt liv o ändå gick
han sin väg o betyder så mycket bara genom sin musik HAN VAR UNDERBAR



På mitt jobb finns det så många underbara fina undomar som har gett mig så mycket glädje så ni skulle bara veta o jag
önskar av hela mitt hjärta att det går bra för dem i livet o att de tar tillvara på allt fint som finns. Jag älskar ER

Kommentarer
Postat av: Carro,

Jag tycker om dig oerhört mycket, (:

och den femte dec så samlas vi alla

och äter god mat och dricker gott.

Och givetvis kommer jag direkt efter jobbet

den fredagen och hjälper dig fixa, och trixa. :)



ska bli hur mysigt som helst. (:

2008-11-13 @ 01:04:10
URL: http://carolin.kummu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0