Middagsfrämmande

Äntligen lördag...    Va skönt att få en dag ledigt.. 


Snart ska jag börja fixa middagsmaten min kompis Helena kommer över på en bit mat o det ska bli jättemysigt.'

Vi ska tjejsnacka o så.   Äta gott o om vi känner för det kan vi ju kika på nån bra film.  Hon kommer från jobbet

stackarn o ska jobba hela helgen.  Snackade med Robban han hade problem med internetet o var väl rätt less.

Ja så blir det ibland men det kan ju bero på nåt fel i området där han bor..  



Jag ska snart börja tända lite myspyslyktor både i fönstren o ute o ev på Alpbalkongen den är så underbar även på vintern.

Imorrn är det ju arbetsdag igen, känns som om man aldrig hinner riktigt landa från allt jobb. Snart börjar ju allt

extra knäck också. Väntar på en snubbe som ska fixa lite på min dator, jag vet att han har  mycket menhan dyker väl upp
så småningom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0