Underbar dag

Idag är det fredag o solen lyser, jag startade min morgon tidigt med morgonpromenad kl 07.00.

Sen fixade jag lunchmat till mitt främmande o det var inte vilket främmande som helst det var min förra produktionschef

Elisabeth från Silentium en jättefin människa som jag saknar enormt sen hon slutade o började jobba å Sparbanken

i Piteå lyllos dem. Vi hade det så mysigt käkade o sen fikade snackade o jag visade mitt mysiga hus o mina blommor

hon tyckte att det var mysigt.  Återigen hon är verkligen speciell o om alla skulle vara som henne så skulle vi få en bättre

värld. Hon tänker alltid på sina förre detta arbetskamrater även fast hon inte jobbar kvar jag lyfter på hatten för henne

o hoppas att  SPARBANKEN NORD uppskattar henne fullt ut.

Nu ska jag ut i solen o koppla av har igentligen uppdrag att göra men jag har ju semester SO WHAT


KOPPLA KOPPLA    OO     VAD UDERBART DET ÄR

Ha det bra alla vänner o sköt om ER      tingeling på ett tag   

Kommentarer
Postat av: elisabeth

Tack för inlägget Sollan du är en underbar person, jag räknar dagar tills du kn börja jobba med mig igen. Kramiz Elisabeth

2008-07-18 @ 19:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0