Trädgårdens Dag

I dag blir det till att jobba i trädgården skulle ha gjort det igår men som vanligt blev det nåt annat. Jag åkte till Helena

o hon permanentade min ögonfransor o ögonbryn o sen så färgade vi håret hon svart o jag mörkguldblondt snygga blev vi eller rättare sagt SNYGGARE.


Hursomhels efter det så åkte vi till Karin på Sävast ön o solade o käkade sallad o fikade, jättemysigt..


Bilen skulle jag ju ha t vättat men det känns som om det ev finns kraft till det idag efter trädgårdsjobbet.


Skulle vara mysigt om Ernst kunde tipsa om nåt läckert i trädgården han har ju en kreativitet som få har...


Viveka en jättefin kompis i vår by hade skrivit till honom så vi får se hips vips är ha i Costa Del Degerbäcken


o då Ni ska ni få se på underverk.

Nu måste jag käka frukost o ta mig ut till trädgården..  Sen blir det att gå igenom garderoben ska ju ut o busa i helgen o

så FASTEN SEATBELT.   SOM SAGT HA DET GOTT  FRÅN SOLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0