Sen söndagskväll



Go kväll

Idag har vi fått njuta av en varm dag. Jag såg över hos Jenny vi promenerade ca 5 km på morgonen och sen så var det

som vanligt tjejsnack.  Åkte därefter till Frasses med min syster som bjöd på skrovmål. Nice.


Sen handlade jag lite på Coop och efter detta åkte vi hemåt.

När vi kom hem slappade vi o drack kaffe utë. jag planterade om lite rosor som var inte mådde så bra där de var nu.

Sen blev det GLAMOUR i 3 timmar o 30 minuter låter helt tokigt jag vet men ändå. Vackra människor, + flykt från

verkligheten.









Kommentarer
Postat av: Malin

Hehehe = ) du och ditt glamour!!

Nu får du komma tillbaka till jobbet ,tomt utan dig =)

2008-07-22 @ 19:47:02
URL: http://www.metrobloggen.se/malinlundqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0